مایکروسافت لاک‌اسکرین جدید ویندوز فون 8 را معرفی کرد
دنیای تکنولوژی
اخبار تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.لطفا برای همکاری با شماره خودم09375649624 در ارتباط باشید.
نويسندگان

 به گزارش سافت‌گذر ؛ ویندوز فون 8 که کمی از برادر بزرگترش ویندوز 8 عقب مانده، سعی دارد تا با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و تحول در ویژگی‌های قدیمی‌تر، این انتظار کشیدن مردم را جبران کند. بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین تحولات در این زمینه، مربوط به لاک‌اسکرین سیستم‌عامل است.

یکی از تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز فون 8 ایجاد کرده، اضافه کردن ویژگی‌های جدید به لاک‌اسکرین این سیستم‌عامل است. این کمپانی قبلاً از معرفی «صفحه استارت» جدید خبر داده بود و اکنون هم درباره تغییرات لاک‌اسکرین در ویندوز فون 8 توضیح می‌دهد.


 

مطلبی که مایکروسافت منتشر کرده در قالب سؤال و جواب است؛ «دانیله البوگن» مدیر نرم‌افزاری مایکروسافت درباره مسائل بسیاری از جمله توانایی کاربر در تنظیم نوتیفیکیشن‌های لاک‌اسکرین ویندوز فون 8 صحبت می‌کند. «البوگن» تصریح می‌کند:

 

قبلاً تقویم را در بخش جزئیات نوار وضعیت (status) گذاشته بودیم. اما الآن می‌توانید به جای تقویم، ایمیل، شماره‌گیر، یا بخش پیام‌ها را قرار دهید. به این شکل می‌بینید از چه کسی تماس از دست رفته دارید، یا می‌توانید چند خط اول پیام‌های رسیده را بخوانید. جزئیاتی که می‌بینید به اندازه اطلاعات درون یک کاشی (tile) از صفحه استارت است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ مردم با لاک‌اسکرین گوشی خود زیاد سر و کار دارند؛ بنابراین تحول در این ویژگی می‌تواند نظر بسیاری از کاربران ویندوز فون 8 را جلب کند. مثلاً، تغییر عکس لاک‌اسکرین به شکل خودکار چه‌طور است؟

 

می‌توان برنامه‌های جدید را هم در بخش وضعیت سریع (quick status) نوتیفیکیشن در لاک‌اسکرین قرار داد. «البوگن» درباره قابلیت تغییر خودکار عکس صفحه استارت هم توضیح داده است. می‌توانید تنظیم کنید تا هر 30 دقیقه یک بار، عکس صفحه استارت مطابق با یکی از آلبوم‌های عکس در فیس‌بوک تغییر کند. مدیر نرم‌افزاری مایکروسافت اضافه می‌کند:

 

و از آن جایی که اکنون Bing را در ویندوز فون جایگزین گوگل کرده‌ایم، می‌توانید تصویر روز این وبسایت را هم در صفحه استارت خود ببینید؛ این چیزی بود که مردم در «جعبه پیشنهادات» خواسته بودند. مردم به این عکس‌ها علاقه زیادی دارند؛ بنابراین انگیزه زیادی برای اضافه کردن این ویژگی به صفحه استارت داشتیم.

 

«الگوبن» می‌گوید کار کردن روی لاک‌اسکرین تجربه جالبی بود؛ چون می‌دانیم مردم هر روز این صفحه را در گوشی‌های همراه خود می‌بینند و با آن کار می‌کنند. با این حال، وی اعتراف می‌کند که مردم گاهی مشکلاتی هم پیدا می‌کنند «چون این ویژگی، مهمی است و همه کس درباره آن نظری دارد. اما این مشکلات برای من مشکلات خوبی هستند؛ چون از حرف زدن مردم درباره لاک‌اسکرین و اهمیت دادن آن‌ها به ظاهر آن نشأت می‌گیرند.»

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 45551
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم فارسی

Weather code -->